Social Items

Eizlan Yusof Vie Zaara

Vie Shantie Khan umum diketahui ramai mempunyai 3 orang anak hasil perkahwinan terdahulu bersama Datuk Eizlan Yusof. Muat Naik Video Menyanyi Anak Gadis Eizlan Yusof Dipuji Cantik Persis Ibu.


Ini Gambar Anak Anak Saya Siapkan Sendiri Untuk Menghadiri Perkahw1nan Daddy Mereka Bekas Isteri Eizlan Yusof Respon Netizen Busyb0dy Diari

Perceraian mereka telah disahkan oleh.

Eizlan yusof vie zaara. Pernah mendirikan rumahtangga bersama Vie Shantie Khan perkahwinan mereka dikurniakan 3 orang anak iaitu Vie Zaara Zareef Yusuf dan Vie Zaalia. Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof. Nama Dato Eizlan Yusof atau pemilik nama sebenar Dato Sri Idris Md Yusof tidak perlu diperkenalkan lagi.

Ramai Yang Kata Muka Zaara Iras Datin Lisa Surihani. Isi kandungan 1 Kerjaya 2 Kehidupan peribadi 3 Filemografi 31 Filem. GAMBARAnak Eizlan Yusof Vie Zaara.

Perceraian mereka disahkan oleh Makamah Syariah Gombak Timur semalam. Pasangan itu selamat dinikahkan oleh Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah. Ayahnya kini telah berkahwin dengan wanita mualaf berketurunan Serani Natasha Rossa Boudville pada 12 Disember 2019.

Hasil perkahwinan mereka dikurniakan tiga orang anak iaitu Vie Zaara Zareef Yusof dan V Zaalia yang berumur antara dua hingga. Terkini Eizlan bakal menamatkan zaman duda dengan seorang wanita bujang berketurunan Serani yang dikenali sebagai Natasha Rosa Boudville. Eizlan Yusof Kongsi Gambar-Gambar Sekitar Majlis Persandingannya Yang Begitu Meriah Sekali Namun Reaksi Anak Sulungnya Vie Zaara Menarik Perhatian Netizen.

Eizlan kemudian berkahwin dengan Natasha Rosa Boudville pada 12 Disember 2019 dan mereka telah menimang cahaya mata perempuan bernama Zaelynn Rosa pada 13 April 2021. Dilaman instagram Eizlan terdapat satu video menarik perhatian ramaiEizlan yang telah berkongsi video anak dar4 sulungnya itu telah menerima pelbagai pujian dari rakan-rakan artis serta warganet. Sebelum ini pernah Dato Eizlan berkongsikan gambar Vie Zaara Zareef Yusuf Vie Zaalia bersama mantan isterinya Vie Shantie Khan melawat baby Zaelynn.

Hakim Syarie Shaiful Azli Jamaludin memutuskan demikian selepas mendapati lafaz yang diucapkan Eizlan 44 terhadap Vie Santie 29 pada 28. Mereka asyik tanya mama Tasha bila lagi mereka boleh dapat adik. Menerusi perkahwinan tersebut mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Vie Zara Zareef Yusof dan Vie Zaara.

Wajah Vie Zaara Yang Cantik Manis Tarik Perhatian Ramai. Jika anda mengikuti akaun Instagram Vie Shantie beliau sering berkongsi gambar anak-anaknya. Kini Vie Shantie dan Eizlan sudah berbahagia dengan pasangan masing-masing.

Wajah Mereka Berdua Yang Sama Cur1 Tumpuan Netizen. Pasangan sama cantik sama padan iaitu pelakon Dato Sri Eizlan Yusof dan isterinya Natasha Rosa Boudville telah selamat diijabkabulkan pada 12 Disember 2019. Nama Dato Eizlan Yusof atau pun pemilik nama sebenar Dato Sri Idris Md Yusof tidak perlu diperkenalkan lagi.

Wahh Memang C0py Paste Sangat Ni. Walaupun sudah berpis4h dengan. Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya.

Bekas isteri kepada Datuk Seri Eizlan Yusof Vie Shantie Khan memb1das netizen yang terlalu menyibuk tentang kehidupan orang lain. Diterbitkan 13 years lalu. Oleh AbangNara Geram gile-gile punya kami tengok gambar anak Eizlan Yusof si Vie Zaara nie.

Ahah La Hampir Sama Cantik. Vie Zaara Try Scuba for 1st time. Pelakon Eizlan Yusof dan isterinya Datin Vie Santie Harun sudah berumahtangga selama tujuh tahun dan akhirnya musnah apabila pasangan itu disahkan bercerai talak satu.

Datuk Seri Eizlan Yusof Kongsi Ucapan Selamat Ulangtahun Kelahiran Dan Gambar-Gambar Anak Sulungnya Vie Zaara Dari Kecil Sampai Sekarang. Gelagat Anak Eizlan Yusof Mengajar Ayahnya Berjoget Buat Ramai Terhibur. Rumah tangga yang dibina selama 7 tahun oleh Datuk Eizlan Yusof dan isterinya Datin Vie Santie Harun akhirnya musnah apabila mereka berdua disahkan bercerai talak satu.

Dato Eizlan Yusof Kongsi Gambar Ketika Muda Dan Gambar Anaknya Vie Zaara Khan. Eizlan pernah mendirikan rumahtangga dengan Vie Shanti Harun pada Julai 2007 dan dikurniakan 3 orang anak Vie Zaara Zareef Yusof 9 tahun dan Vie Zalia 6 tahun. Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof sah bergelar suami kepada wanita berketurunan Serani Natasha Rossa Boudville dengan sekali lafaz di Bora Ombak Putrajaya sebentar tadi.

EIZLAN YUSOF PELAKON Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan tiga orang anak iaitu Vie Zaara Zareef Yusof dan Vie Zaalia. Hasil perkongsian hidup mereka beroleh tiga orang zuriat iaitu Vie Zaara 11 Zareef Yusof 9 dan Vie Zaalia 6. Wah Sudah Besar Semakin Cantik Macam Ibunya.

Selain suara yang merdu Vie Zara turut dipuji mempunyai rupa paras jelita persis ibunya Vie. Wajah Terkini Anak Sulung Vie Shantie Khan Vie Zaara Raih Tumpuan Peminat. Merupakan anak kedua Datuk Sri Eizlan Yusof bersama bekas isterinya Vie Santie iaitu Vie Zaara 12 tahun Zareef Yusof 10 tahun dan Vie Zaalia 7 tahun.

Tinggi Juga Vie Zaara Ni. Datuk Seri Eizlan Yusof baru sahaja menimang cahayamata pertamanya dengan Datin Seri Natasha Rosa bulan lalu. Luahan tersebut dibuat Vie menerusi sebuah posting yang memaparkan tiga orang anaknya Vie Zara 11 Zareef Yusof 9 dan Vie Zaara 6 pada petang Jumaat.

Selain Vie Zaara kehidupan Dato Eizlan kini semakin bahagia dengan kelahiran anak keempatnya bernama Zaelynn Rosa. Berita yang sangat mengejutkan MiG Online apabila tiada angin dan ribut tiba-tiba isteri kepada Eizlan Yusof telah memfailkan permohonan cerai. Harian Metro hari ini melaporkan yang pelakon Datuk Eizlan Yusof dan isterinya Datin Vie Santie Harun bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur Kuala Lumpur.

Namun Wajah Vie Zaara Khan Raih Pujian Ramai. Hubungan mereka juga masih terjalin baik dan pernah bercuti bersama-sama. Semenjak itu beliau telah terlibat dalam pelbagai filem melakonkan pelbagai watak.

10 Mar Actor Datuk Eizlan Yusof reveals that he still does not want to think about marriage after splitting up with ex-wife Vie Shantie Harun since a. Anak sulung pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof iaitu Vie Zara menerima perhatian ramai selepas bapanya memuat naik video memaparkan dia sedang menyanyikan lagu Reckless daripada Madison Beer. Yang Hormat Dato Sri Eizlan Yusof lahir 14 Julai 1971 merupakan seorang pelakon dan pengarah Malaysia.

Anak-anak yang lain iaitu memang suka ada adik. Walaupun pernah popular suatu ketika dahulu namun sehingga. Geram betul kami dibuatnya.

Makin Cantik Anak Dara Eizlan Ni. Vie Shantie juga telah dikurniakan anak yang keempat iaitu Vie Raissa. Meninjau entry terbaru Dato Eizlan telah dimuatnaik beberapa keping gambar yang.

Cute macam anak patung. Datuk Seri Eizlan Yusof antara pelakon yang masih mendapat tempat di hati peminat. Eizlan mula berkecimpung di dalam dunia perfileman pada tahun 1994 melalui filem Kad Cinta.

Advertisement Kalau Vie Zaara nie ada kat sebelah memang kami akan cubit dan cium pipinya sepuas-puas hati. Walau pun pernah popular satu ketika dahulu tetapi sehingga kini namanya masih segar dalam industri. Dalam pada itu Eizlan memberitahu tiga orang anaknya daripada hasil perkahwinan sebelum ini iaitu Vie Zara 12 Zareef Yusof 10 dan Vie Zaara 7 teruja untuk menerima kehadiran ahli keluarga baharu tidak lama lagi.

Anak-anak mereka diberi nama Vie Zaara Zareef Yusof dan Vie Zaalia. Eizlan Yusof Vie Santie Sah Bercerai.


Gambar Vie Zaara Anak Eizlan Yusof


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar