Social Items

Faizal Yusof Dan Syamsul Yusof

Dikenali sebagai Syamsul Yusof. Cuma Fatimah sahaja yang memiliki seorang cahaya mata Mohd.


Liyana Jasmay And Syamsul Yusof Facebook

Biodata Yusof Haslam dan Profil terkini.

Faizal yusof dan syamsul yusof. Namun kerjaya lakonan Elly secara serius bermula pada 2002 apabila pelakon pengarah dan penerbit Yusof Haslam mempelawa beliau membintangi siri drama kepolisan Gerak Khas dengan memegang watak sebagai Detektif Mazlin. He sets the record as the youngest director to win the Malaysian Film Festival for Best Director award doing so. Merupakan pelakon yang pernah menghiasi dunia hiburan dari tahun 2003 hingga 2010.

Haslam Khan Nama Isteri. Datuk Yusof Haslam Duda dan Datin Fatimah Ismail Janda Sebelum Nikah Mungkin ramai yang tidak tahu Yusof Haslam dan Fatimah Ismail masing-masing adalah duda dan janda sewaktu mereka bertemu. Taman Melawati Kuala Lumpur Nama Ayah.

Mohd Syamsul bin Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director film producer actor screenwriter film editor music composer songwriter rapper and music producer. Faizal yusof haslam meninggal. 4 including Syamsul and Syafiq.

Pop nasheed hip hop. Mohd Syamsul Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director actor and singer. Faizal Yusof abang tiri Nursyamin Yusof adik Kerjaya muzik.

Mawi Dato AC Mizal Shuib Sepahtu. Faizal 30 tahun manakala Yusof Haslam tidak mempunyai anak daripada perkahwinan. Haslam Khan Umur.

Ramlee Finas di sini Khamis. Faizal Yusof half-brother Rizal Ashreff cousin Sabrina Ali cousin Musical career. Enam pengarah berbeza yang turut serta dalam penggambaran untuk musim kali ini iaitu saya sendiri Syamsul Yusof Aziz M.

Muhd Syafiq bin Mohd Yusof lahir 7 Disember 1992 ialah seorang pelakon pengarah filem dan penulis skrip Malaysia dan merupakan anak kepada Datuk Dr. Haslam Khan PJN AMN lahir 24 April 1954 merupakan seorang pelakon pengarah dan penerbit filem Malaysia. Kelahiran Kuala Lumpur Malaysia pada 21 Mei 1984.

He is the son of producer dan director Yusof Haslam. Anwar Fazal James Baum Mawi Black Hanifah. 63 tahun Tempat lahir.

Nama penuhnya Mohd Syamsul bin Mohd Yusof. Menggunakan nama komersial Faizal Yusof. Gerak Khas Undercover bakal bersiaran selama 30 episod di TV3 bermula pada 1 Oktober 2021 setiap hari Jumaat pukul 1030 malam serta turut disiarkan di platform penstriman iQiyi pada hari yang sama selepas siaran di TV3.

Dari sumber yang diterima ini adalah anak kedua dari tiga orang anak Yusof Haslam. Syamsul Yusof was born on 21 May 1984 in Kuala Lumpur. Kelahiran Kuala Lumpur Malaysia pada 13 Jun 1978.

Pop nasheed hip hop. He is best known for his longest-running police procedural drama series Gerak Khas a TV series that he created directed and produced. Dua anak lelaki Yusof Syamsul dan Syafiq mengikut jejak langkahnya terjun dalam industri perfileman tidak ketinggalan anak tiri Yusof Mohd.

Memulakan kerjaya profesionalnya pada 1970 beliau memegang. CUKUP bersemangat penerbit dan pengarah tersohor ini bila berbicara tentang anak bujangnya Syamsul Yusof. Faizal Yusof half-brother Rizal Ashreff cousin Sabrina Ali cousin Musical career.

Bekas penuntut bidang Penyiaran dan Kewartawanan di Akademi TV3 yang kini dikenali sebagai Institut Media Integratif Malaysia MIIM. Nama sebenarnya Mohd Faizal bin Yusup. Mohd Syamsul bin Mohd Yusof juga dikenali Syamsul Yusof lahir 21 Mei 1984 merupakan aktor sutradara penulis naskah produser film rapper dan penyanyiDia adalah putra sulung dari sutradara terkenal Yusof HaslamDia menetapkan rekor sebagai sutradara termuda untuk memenangkan Malaysian Film Festival melakukannya pada usia 26 tahun.

Syafiq and Faizal themselves also have their other careers as film. Bulan dan Pria Terhebat. Syamsul Yusof Early Life Story Family Background and Education.

Walaupun mukanya tak la lawa sangat tapi bodynya boleh tahan jugak ye. Beliau terkenal menerusi filem-filem bergenre aksi dan seram sehingga. Mohd Yusof bin Md.

He is the son of famed director. Faizal Hussein Cat Farish Syamsul Yusof Shaheizy Sam Kamarool Hj. Tidak hanya bercerita tentang projek baru anaknya itu Datuk Yusof Haslam sesekali tersenyum sambil mengenangkan kerenah pelakon dan pengarah muda itu yang adakalanya memeningkan.

He is the son of producer and director Yusof Haslam. Faizal 32 juga terlibat sama dalam memajukan syarikat produksi keluarga Skop Production yang hampir berusia 30 tahun. Kumaresan dan Majed Salleh.

Datin Fatimah Ismail Nama Anak. Datuk Mohd Yusof bin Md. Faizal Yusof Syamsul Yusof Syafiq Yusof Nursyamin.

Jalan Pahang Kuala Lumpur Malaysia Tarikh Lahir. Beliau juga memegang jawatan sebagai pengarah urusan syarikat penerbitan televisyen dan filem miliknya Skop Productions yang ditubuhkan pada 1985. Osman Faizal Yusof C.

Ia akan memberi pelbagai sentuhan dalam setiap episod kata Yusof pada majlis pelancaran dan sidang media Gerak Khas 2016 di Pawagam Mini P. Syamsul 29 Nurshamin 25 dan Muhamad Syafiq 21. Selain itu Syafiq Yusof juga merupakan pengarah bersama dengan C.

Yusof Haslam dan adik kepada Syamsul YusofBeliau memulakan kerjaya profesionalnya sebagai pengarah dengan mengarahkan filem pendek dan seterusnya mengarahkan filem sulungnya SAM. Haslam born 24 April 1954 is a Malaysian actor film director and producer. His brother Syafiq Yusof his cousins Rizal Ashreff and Sabrina Ali and his half-brother is Faizal Yusof are also actors.

The film stars Syamsul Yusof Bella Dally Pekin Ibrahim and Jalaluddin Hassan. Kumaresan Faizal Yusof Iskandar Kamaludin dan MS Hakim. He is a Malaysian actor film director scriptwriter film producer rapper and singer.

Aktres Khatijah Tan pula mampu berbangga. Yang pertama sudah tentulah bekas pakwe Diana DanielleYang kedua si perempuan di dalam gambar ini dan yang ketiga masih belum meraih populariti lagi. The latter spurring three feature films.

Syamsul Yusof grew up in Kuala Lumpur. Yusof Falisha Crossley and Hakim Nawawi. He is the son of producer and director Yusof Haslam.

Drama ini pernah kembali disiarkan di TV1 pada tahun 2004 sehingga tahun 2006 sempena dengan penjenamaan semula stesen tersebut kemudian ia bersiaran semula di TV2 pada. Mohd Syamsul Mohd Yusof lahir 21 Mei 1984 ialah seorang pelakon pengarah penerbit penyanyi dan komposer Malaysia. Ini menjadikan Fattah sebagai anak sepupu kepada adik beradik pelakon dan pengarah Syamsul Yusof dan Syafiq.

Ketika itu Allahyarham sempat menyelesaikan penggambaran drama Tiramisu dan telefilem Jangan Hantar Aku Ke Neraka. Desolasi is a 2016 Malaysian mystery science fiction film directed by Syafiq Yusof. Gerak Khas merupakan sebuah drama kepolisan Malaysia terbitan Skop Productions dengan idea dan konsep asal oleh Yusof Haslam bersiaran di Radio Televisyen Malaysia RTM sejak 5 April 1999.

24 April 1954 Alamat Rumah. Mohd Syamsul Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director actor and singer. Saya nak psiko Syamsul.

The film revolves around Aiman a visual artist who. Mawi Dato AC Mizal Shuib Sepahtu.


Biodata Dan Latar Belakang Pengarah Syamsul Yusof Iluminasi


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar