Social Items

Teman Wanita Dato Eizlan Yusof

Berikut serba sedikit butiran biodata mengenai wanita yang bekerja dalam sektor perhotelan ini. Wow ank eizlan yusof yang super hensem dan cute.


Alhamdulillah Mcm Keluarga Norman Hakim Jugak Netizen Oh Puyu

Wajah cantik anak kepada dato eizlan yusof yang pekat bahasa sabah.

Teman wanita dato eizlan yusof. Eizlan mula berkecimpung di dalam dunia perfileman pada tahun 1994 melalui filem Kad Cinta. Ikuti perkembangan datuk eizlan yusof dan datin vie santie di hlive. Sudah lebih setahun pelakon Datuk Eizlan Yusof dan bercerai dengan bekas isterinya Vie Shantie Khan namun sehingga kini beliau masih belum menemui wanita yang boleh dijadikan teman teman hidupnya.

Datin Natasha merupakan wanita anggun berketurunan Serani yang bekerja sebagai kakitangan pengurusan sebuah hotel bertaraf lima bintang di ibu negara. Tuesday July 10 2007. Gadis berusia 29 tahun itu telah menerima mas kahwin sejumlah RM80 dan sebentuk cincin berlian serta wang hantaran sebanyak RM1212190.

MiEz haNeM selamat berpuasa. Pasangan sama cantik sama padan pelakon Dato Sri Eizlan Yusof dan Natasha Rosa Boudville telah selamat diijabkabulkan pada 12 Disember 2019 yang berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. August 26 2009 at 407 PM.

Dato Eizlan Yusof lahir 14 Julai 1971 merupakan seorang pelakon lelaki Malaysia. Thx so much ya. Kaynisa semuanya ok thx so much wsalam.

Semenjak itu beliau telah terlibat dalam pelbagai filem melakonkan pelbagai watak. 75206 views1 year ago hompimpah tv. Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof.

Sebelum ini rumah tangga pelakon kacak Datuk Eizlan Yusof dan Vie Shantie Khan bergolak sehingga berlakunya penceraian telah menjadi topik hangat termasuklah dakwaan yang dikatakan Vie sedang menjalinkan hubungan cinta bersama pelawak terkenal Zizan Razak. Saya belum mempunyai teman istimewa apatah lagi ketika ini saya sibuk melunaskan baki penggambaran drama Dendam Aurora yang dijangka berakhir bulan depan. Dalam pada itu Eizlan menegaskan dia masih belum mempunyai teman wanita selepas perceraian perkahwinan terdahulu.

Home Unlabelled Natasha Rosa Boudville. Majlis persandingan Dato Seri Eizlan Yusof dan Datin Seri Natasha Rossa Boudville Asalnya kami mahu buat majlis dalam kalangan keluarga dan rakan terdekat. Filem Balun yang telah menjalani penggambaran bermula pada 1 September yang lalu merupakan filem pertama Eizlan Yusof memegang watak antagonis.

Istri baru eizlan yusof ternyata adalah seorang. Wajah cantik anak kepada dato eizlan yusof yang pekat bahasa sabah. Tarikh 1212 menjadi detik paling bermakna bagi Dato Sri Eizlan Yusof 48 apabila dengan hanya dengan sekali lafaz pelakon ini selamat menjadi suami kepada Natasha Rosa Boudville 29 pada majlis pernikahan yang berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya.

Natasha Rosa Boudville merupakan seorang wanita bujang berketurunan Serani yang dilaporkan bakal mendirikan rumah tangga dengan aktor Eizlan Yusof. Perkahwinan Eizlan Yusof dan V Shantie Haroon. Akhirnya hero handsome malaysia melangsungkan perkhawinan dengan gadis pelihan hati dari Sabah V Shantie Haroon.

Eizlan memberitahu bukan pintu hatinya tertutup untuk mengenali mana-mana wanita tetapi buat masa ini beliau sibuk dengan kerjaya lakonannnya selain pengajian beliau di. Wow ank eizlan yusof yang super hensem dan cute. Siapa yang tidak kenal dengan pelakon dan ahli perniagaan terkenal Datuk Seri Eizlan Yusof yang baru sahaja mengumumkan dirinya bakal bernikah dengan seorang wanita mualaf berketurunan Serani iaitu Natasha Rosa Boudville berusia 29 tahun.

Eizlan Yusof Bakal Nikahi Gadis Serani Disember Ini Dapat Tajaan RM 2 Juta. Cabaran yang terpaksa dihadapi oleh Dato Eizlan adalah terpaksa menahan perut dari memakan nasi lebih kurang dua bulan untuk mengembalikan stamina. Ini wajah anak lelaki kepada dato eizlan yusof zareef.

Eizlan 48 memilih wanita bujang keturunan Serani Natasha Rosa Boudville 29 sebagai teman hidupnya. Eizlan 48 berkata dia membuat keputusan untuk berkahwin dengan wanita berketurunan Serani itu pada September lalu selepas empat tahun berkenalan. Biodata Natasha Rosa Boudville Bakal Isteri Eizlan Yusof.

Malah dia kini sibuk di set penggambaran drama bersiri Dendam Aurora. Beza 19 Tahun Eizlan Yusof Tamatkan Zaman Duda Pilih Gadis Serani. SELEPAS empat tahun menduda akhirnya pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof akhirnya berkahwin dengan wanita pilihannya Natasha Rosa Boudville pada hari ini12 Disember 2019.

Dato Eizlan Yusof said. Faye lega suami berbaik dengan bekas isteri. Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya.

Eizlan mula berkecimpung di dalam dunia perfileman pada tahun 1994 melalui filem kad cinta. Sebelum ini DS Eizlan membuat satu pengumuman yang bakal bernikah dengan wanita keturunan Serani dikenali sebagai Natasha Rosa Boudville pada 12 Disember. Kami sudah mengenali antara satu sama lain sejak empat tahun lalu sel.

Dilantik bahawa mamat ni akan mewarisi duit peninggalan sebanyak RM10 juta dengan syarat dia mestilah berkahwin dengan wanita yang benar2 mencintainya tetapi pembantu peguam tersebut telah menceritakan tentang perkara itu kepada teman serumahnya yang mata duitan RAFINA dan telah menyusun strategi untuk memikat. Eizlan memberi hantaran sebanyak RM7777777 kepada Pihak perempuan. Dato Sri Eizlan Yusof menamatkan zaman dudanya bersama Datin Natasha Rosa Boudville dalam majlis pernikahan serba indah di Bora Ombak Marina Putrajaya pada tanggal 12 Disember 2019.

Isteri eizlan yusof fail pengesahan lafaz cerai di mahkamah. Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof mengumumkan bakal mengakhiri zaman duda dengan wanita pilihan hatinya pada 12 Disember ini. Dato Eizlan Yusof at.

AKHIRNYA ketika usia Eizlan Yusof melewati 36 tahun dia mengambil keputusan. Dato Sri Eizlan Yusof Natasha Rosa Boudville Selamat Bernikah Sensasi Selebriti Datuk seri eizlan yusof kongsi gambar terbaru isteri datin seri natasha rosa boudville dan anak mereka. Fq cuma tak tahu bila keluar tapi takpe astro prima selalu repeat cerita.


Artis Malaysia Tahniah Isteri Eizlan Yusof Kini Hamil Facebook


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar