Social Items

Eizlan Yusof 29 Tahun

Menggunakan nama komersial Eizlan Yusof. Eizlan 48 berkata dia membuat keputusan untuk berkahwin dengan wanita berketurunan Serani itu pada.


Bakal Tamatkan Zaman Duda Eizlan Yusof Kahwin Wanita 29 Tahun

Menempa populariti selepas terpilih sebagai antara finalis Hero Remaja 19931994.

Eizlan yusof 29 tahun. Setelah seminggu menyembunyikan wajah kesayangan bakal isteri daripada peminat dan media Kolonel Bersekutu PA Datuk Seri Eizlan Yusof dirahsiakan akhirnya wajah misteri gadis jelita berusia. Advertisement Majlis pernikahan berlangsung dengan meriah di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya sekitar jam 328. Hiburan Eizlan Yusof bakal tamatkan zaman duda dengan wanita Serani 29 tahun - Sebelum melamar saya minta izin anak-anak dahulu Isnin 02 Disember 2019 517 PM.

Selepas seminggu berahsia teka-teki mengenai siapakah gerangan suri hidup Datuk Seri Eizlan Yusof akhirnya terjawab apabila pelakon lelaki itu sah bergelar suami kepada Natasha Rosa Boudville yang berusia 29 tahun hanya dengan sekali lafaz. Koleksi gambar artis malaysia gambar kahwin eizlan yusof dan vie shantie haroon khan. Facebook Twitter Messenger Messenger WhatsApp.

Selepas empat tahun menduda pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof akhirnya mengumumkan bakal berkahwin dengan wanita mualaf berketurunan Serani Natasha Rosa Boudville yang berusia 29 tahun pada 12 Disember ini. Pengumuman itu dibuat Eizlan dalam majlis sidang media yang berlangsung di Bora Ombak Putrajaya sebentar tadi. TAHNIAH Eizlan Yusof Bakal Nikah Gadis Serani 29 Tahun Disember Ini.

Anak Eizlan Yusof. Tarikh 1212 menjadi detik paling bermakna bagi Dato Sri Eizlan Yusof 48 apabila dengan hanya dengan sekali lafaz pelakon ini selamat menjadi suami kepada Natasha Rosa Boudville 29 pada majlis pernikahan yang berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Memeluk Islam pada Ogos 2018 iaitu sebelum dilamar Eizlan.

Eizlan umum bakal berkahwin dengan wanita pilihannya pada 12 Disember ini. Jarak umur 19 tahun bukanlah penghalang buat aktor terkenal iaitu Datuk Eizlan Yusof untuk mendirikan bahligai baru dengan wanita anggun bernama Natasha Rosa Boudville. Sinar Viral Press January 29 2022.

Sudah pun merencana impian dan visi untuk membawa industri tanah air ke tahap lebih tinggi sejak awal pembabitannya pada tahun 1994 pemilik nama Idris Md Yusof ini berjaya membuktikan hasrat tersebut bukan satu omong kosong. Menurut eizlan keadaan isterinya datin seri natasha rosa boudville serta bayi mereka itu berada dalam keadaan yang baik. Lahir pada 14 Julai 1971 di Kuala Lumpur.

Eizlan Yusof Kini Sah Bergelar Suami Natasha Rosa Boudville. Merupakan pelakon pengarah penulis skrip penerbit dan ahli perniagaan yang mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 1994. Bekerja sebagai kakitangan pengurusan di sebuah hotel ternama bertaraf lima bintang di ibu kota.

Kehadiran Dato Sri Eizlan Yusof dalam dunia seni tidak datang dengan tangan kosong. 27 tahun berkecimpung dalam karier. Meminati sukan menyelam skuba.

SELEPAS empat tahun menduda pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof akhirnya mengumumkan bakal berkahwin dengan wanita pilihannya Natasha Rosa Boudville pada 12 Disember ini. January 29 2022 Leave a Comment on 13 Tahun Jadi Tauke Arang Batu Urus Bisnes Korporat DATO Sri Eizlan Bukti Anak Seni Serba Boleh. Mengenali Eizlan sejak empat tahun lalu.

0 64 2 minutes read. Majlis tersebut berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Antara sebab utama Vie Santie failkan penceraian terhadap Datuk Eizlan Yusof Vidic.

Selama hampir empat tahun menduda pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof 48 akhirnya mengumumkan bakal berkahwin dengan wanita mualaf berketurunan Serani Natasha Rosa Boudville 29 pada 12 Disember ini. Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur dekat sini hari ini mengesahkan telah gugur talak satu dalam pernikahan antara Datuk Eizlan Yusof dan isterinya berikutan lafaz cerai yang dibuat oleh pelakon itu pada 28 September tahun lalu. Tarikh 1212 menjadi detik paling bermakna bagi dato.

Februari 17 2015 Hiburan. Harian Metro hari ini melaporkan yang pelakon Datuk Eizlan Yusof dan isterinya Datin Vie Santie Harun bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur Kuala Lumpur. Kini berusia 48 tahun.

PELAKON Kolonel Bersekutu PA Datuk Seri Eizlan Yusof selamat bergelar suami buat kali kedua bersama Natasha Rosa Boudville dengan sekali lafaz dalam majlis penuh istiadat yang cukup meriah di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya tepat jam 328 petang tadi. SELEPAS empat tahun menduda pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof akhirnya mengumumkan bakal berkahwin dengan wanita pilihannya Natasha Rosa Boudville pada 12 Disember ini. Kehadiran Dato Sri Eizlan Yusof dalam dunia seni tidak datang dengan tangan kosong.

Hakim Syarie Shaiful Azli Jamaludin memutuskan demikian selepas mendapati lafaz yang diucapkan Eizlan 44 terhadap Vie Santie 29 pada 28 September tahun lalu adalah sah. Natasha yang berusia 29 tahun itu berketurunan Serani dan telah memeluk islam pada Ogos tahun lalu. Pisau cukur ialah sebuah filem.

Merupakan seorang mualaf atau saudara baru dalam Islam. Antara drama dibintanginya seperti. Pasangan ini sudah berkenalan sejak empat tahun lalu dan Eizlan terbuka hati untuk berkahwin dengan wanita itu selepas tertarik.

Kehadiran Dato Sri Eizlan Yusof dalam dunia seni tidak datang dengan tangan kosong. Berumur 29 tahun 2019. Penantian selama hampir 20 tahun akhirnya telah menjadi kenyataan apabila aku dapat tawaran untuk berlakon di dalam filem aksi MMA Mixed Martial Arts ini kerana ianya adalah salah satu daripada impian aku sebagai seorang pelakon dipertemukan dengan pengarah dan juga penerbit filem ini BOB DATO AZIZ SINGAH hampir 2 tahun dulu membincangkan.

Berlangsung di sebuah lokasi bertempat di Putrajaya mempelai berkenaan sah bergelar suami isteri sekitar jam 328 petang semalam. Sebelum ini DS Eizlan pernah berkongsikan beberapa. Sudah pun merencana impian dan visi untuk membawa industri tanah air ke tahap lebih tinggi sejak.

Admin Send an email 12122019. Eizlan Yusof Nak Kahwin Tahniah Eizlan Yusof Bakal Nikah Gadis Serani 29 Tahun Disember Ini Isteri selamat bersalin eizlan yusof timang baby Kamis 09 September 2021 Tambah Komentar Edit. Sudah pun merencana impian dan visi untuk membawa industri tanah air ke tahap lebih tinggi sejak awal pembabitannya pada tahun 1994 pemilik nama Idris Md Yusof ini berjaya membuktikan hasrat tersebut bukan satu omong.

Pasangan sama cantik sama padan iaitu pelakon Dato Sri Eizlan Yusof dan isterinya Natasha Rosa Boudville telah selamat diijabkabulkan pada 12 Disember 2019. Beza 19 Tahun Eizlan Yusof Tamatkan Zaman Duda Pilih Gadis Serani. Eizlan 48 berkata dia membuat keputusan untuk berkahwin dengan wanita berketurunan Serani itu pada September lalu selepas empat tahun berkenalan.


Eizlan Yusof Bergelar Suami Wanita Serani Bakal Adakan Majlis Empat Hari Berturut Turut Dengan Kos Rm1 Juta Hiburan Mstar


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar