Social Items

Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Kahwin

Kisah rumah tangga pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof dan isterinya pelakon Puteri Sarah Liyana antara yang mencuri tumpuan sekitar hujung tahun ini. Bayi seberat 35 kilogram itu dilahirkan di Pusat Perubatan Pantai Bangsar dekat sini.


Video Kahwin Puteri Sarah Syamsul Yusof

Foto terakhir dimuat naik pasangan itu ialah pada Hari Raya Aidilfitri sekitar Mei lalu.

Syamsul yusof dan puteri sarah kahwin. Terlalu susah untuk curang. Kali ni giliran siapa. Lebih baik setia demikian petikan kata-kata seperti yang dikongsikan Puteri Sarah di.

Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana Kahwin Februari 2014. Desas-desus mengenai hubungan cinta pengarah filem KL Gangster Syamsul Yusof dengan aktres Puteri Sarah Liyana terjawab apabila ibu aktor itu Datin Patimah Ismail mengesahkan pasangan itu bakal disatukan pada Februari ini. Masing-masing juga sudah mengeluarkan kenyataan sebelum ini dengan mengiyakan masalah yang melanda dalam rumah tangga mereka.

Ikuti Facebook Twitter Instagram Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik. Syamsul Yusof dan Puteri Sarah. Pasangan Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1.

Puteri Sarah dan Syamsul bersama dua anak-anak mereka. Beberapa minggu lepas Syamsul Yusof dan Isterinya Putri Sarah Liyana menyambut ulang tahun yang ke 5 tahun usia perkahwinan mereka. Jom tengok gambar perkahwinan Syamsul Yusof dan Puteri Sarah.

Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut. Sorang kacak sorang jelita. Pengarah muda dan pelakon terkenal Mohd.

Kelihatan dalam gambar pasangan Syamsul Yusof 30 dan isterinya Puteri Sarah Liyana Megat Kamarudin 29 dan pasangan Syafiq Yusof 22 dan isterinya Aeisah Zainal 22. Majlis akad nikah diadakan di Masjid Sri Damansara Petaling Jaya bermula pada pukul 1000 pagi. Gambar kahwin Syamsul Yusof dan Puteri Sarah.

NOSTALGIA KELUARGA DATUK YUSOF. Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam. Untuk makluman Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1.

Menurut Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 dia mengharapkan orang luar mendoakan. Syamsul berkata kecaman dan. Sementara itu susulan keadan rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri urusan peribadi mereka.

Memang kami dah tak sebumbung Dalam kenyataan terbaru Syamsul kepada Harian Metro selebriti. Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana dikhabarkan bakal mengadakan majlis kahwin dan resepsi ala Garden Islamic. Dua hari lalu telah berlangsungnya Majlis Aqiqah anak kepada pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana iaitu Syaikhul Islam.

Kemelut rumah tangga pengarah dan pelakon filem Munafik Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana bukan lagi perkara baru. Kisah kemelut rumah tangga syamsul dan isteri mula jadi perhatian selepas sarah didakwa sudah ke pejabat agama pada 20 september lalu. Yusof 30 sah bergelar suami kepada pelakon Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin 29 hanya dengan sekali lafaz dalam majlis akad nikah yang diadakan di Masjid Al-Mukarramah Bandar Sri Damansara.

Menjawab spekulasi yang melanda rumah tangganya pengarah dan pelakon Syamsul Yusof berkata dia dan isteri Puteri Sarah Liyana kini dalam proses memperbaiki hubungan dengan meminta nasihat daripada individu yang lebih pakar. Menerusi Instagram Puteri Sarah berkongsi mesej peribadi daripada seorang peminat yang berharap pasangan selebriti itu mempertahankan perkahwinan yang dibina demi anak-anak mereka. Tahniah diucapkan kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof kerana telah sah bergelar suami kepada pasangannya Puteri Sarah Liyana pada 8 Mac 2014.

Pasangan pengantin anak produser terkenal Datuk Yusof Haslam selamat bersanding serentak di Dewan Perdana FELDA Jalan Semarak KL. Mengakui bahtera perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu berdepan masalah Syamsul 36 akhirnya mengaku sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya. Alhamdulillah artis kahwin lagi.

KISAH rumah tangga pasangan pelakon Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didkwa sedang bergolak terus mendapat perhatian netizen. KISAH rumah tangga pasangan selebriti terkenal Syamsul Yusof dan Puteri Sarah kembali menjadi perhatian selepas pengarah filem Munafik itu mendedahkan mereka tidak tinggal sebumbung sejak dua bulan lalu. SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan.

Curang ini perlu kerja keras kena padam semua mesej sentiasa lock phone kena fikir ayat untuk tipu. Syamsul Yusof Buka Instagram Anak Tinjauan kami mendapati selepas empat hari dibuka sebanyak 17. Pada 19 April 2017 Puteri Sarah selamat melahirkan anak lelaki kira-kira pukul 630 pagi Rabu.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam dan Sumayyah. Dikesempatan itu Syamsul telah memuat naik satu posting dengan ucapan selamat ulang tahun buat perkahwinannya bersama isterinya. Majlis perkahwinan Syamsul dan Puteri Sarah dihadiri oleh ahli keluarga pengantin lelaki dan perempuan sahabat handai dan sanak saudara serta rakan-rakan artis.

Menerusi Instastory Puteri Sarah turut berkongsi paparan skrin kata-kata. Untuk rekod Syamsul dan Puteri Sarah telah selamat mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014. Puteri Sarah bersama suami Syamsul Yusof dan dua anak mereka.

Syamsul atau nama sebenarnya mohd syamsul mohd yusof ketika dihubungi harian metro bagaimanapun enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwinan mereka. Ia telah disahkan sendiri oleh ibu Syamsul yang mengatakan perkahwinan tersebut akan berlangsung 8 Mac depan jam 10 pagi di di Masjid Sri Damansara Petaling Selangor. Gambar kahwin Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana.

Apa ang pasti ada beberapa keping gambar sekitar resepsi pertama perkahwinan Syamsul Yusof Puteri Sarah Liyana yang telah diadakan di Ndah Catering Shah Alam malam tadi yang dihadiri oleh kaum keluarga dan juga rakan artis yang rapat.


Syamsul Enggan Kongsi Kisah Cinta Dengan Puteri Sarah Untuk Elak Fitnah Hiburan Mstar


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar