Social Items

Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Terkini

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof ketika dihubungi Harian Metro bagaimanapun enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwinan. Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof ketika dihubungi Harian Metro bagaimanapun enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwinan.


Buat Lain Sikit Akikah Anak Puteri Sarah Liyana Hanya Dihadiri Kaum Wanita Kelibat Syamsul Yusof Juga Tidak Kelihatan Media Hiburan

Syamsul Yusof dan Puteri Sarah sering kali menjadi tumpuan media ekoran kontroversi yang.

Syamsul yusof dan puteri sarah terkini. Sejak kebelangkangan ini Syamsul Yusof dan Puteri Sarah sering kali menjadi tumpuan media ekoran kontroversi yang melanda rumah tangga mereka. Masing-masing juga sudah mengeluarkan kenyataan sebelum ini dengan mengiyakan masalah yang melanda dalam rumah tangga mereka. DAKWAAN kononnya pelakon Puteri Sarah Liyana hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak pada Jumaat lalu.

KISAH rumah tangga pasangan selebriti terkenal Syamsul Yusof dan Puteri Sarah kembali menjadi perhatian selepas pengarah filem Munafik itu mendedahkan mereka tidak tinggal sebumbung sejak dua bulan lalu. Dua hari lalu telah berlangsungnya Majlis Aqiqah anak kepada pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana iaitu Syaikhul Islam. Beberapa minggu lepas Syamsul Yusof dan Isterinya Putri Sarah Liyana menyambut ulang tahun yang ke 5 tahun usia perkahwinan mereka.

Tahniah Syamsul Yusof dan Puteri Sarah. Sebelum ini kisah dan spekulasi mengenai rumah tangga pelakon dan pengarah Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah Liyana hangat diperkatakan oleh peminat apabila terdapat dakwaan yang mengatakan mahligai yang dibina itu kini sedang berantakan. Tinjauan di Instagram juga mendapati Syamsul dan Puteri Sarah sudah tidak mengikuti akaun masing-masing.

Konflik diantara Caprice dan Ustaz Ebit Liew. Hal Peribadi Harap Dapat Menghormti Syamsul Yusof Enggan Buka Mulut. Syamsul Yusof Buka Instagram Anak Tinjauan kami mendapati selepas empat hari dibuka sebanyak 17.

Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut. TerkiniDah 2 tahun tinggal berasingan-Yusof Haslam dan isteri doakan Syamsul Puteri Sarah selesaikan isu rumah tangga dengan baik. Terdahulu isteri kepada Syamsul Puteri Sarah dilaporkan berada di pejabat agama dan enggan mengulas mengenai tindakannya itu.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof ketika dihubungi Harian Metro bagaimanapun enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwinan. 7 Individu Yang Tidak. Mengakui bahtera perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu berdepan masalah Syamsul 36 akhirnya mengaku sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya.

Keduanya kini sah bergelar suami isteri dengan hanya sekali lafaz tepat jam 1030 pagi. Menurut Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 dia mengharapkan orang luar mendoakan. Memang kami dah tak sebumbung Dalam kenyataan terbaru Syamsul kepada Harian Metro selebriti.

4 Foto Terkini Bayi Sulung Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah. Syamsul Yusof pula bersuara. Menjawab spekulasi yang melanda rumah tangganya pengarah dan pelakon Syamsul Yusof berkata dia dan isteri Puteri Sarah Liyana kini dalam proses memperbaiki hubungan dengan meminta nasihat daripada individu yang lebih pakar.

Filem Dikritik Syamsul Yusof Menemplak Warganet. SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan. Lebih baik setia demikian petikan kata-kata seperti yang dikongsikan Puteri Sarah di.

Instagram Syamsul YusofPasangan Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana telah dikurniakan anak sulung berjantina lelaki pada. Ini telah menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya dengan pengarah filem Syamsul Yusof sedang ber4ntakan. Dikesempatan itu Syamsul telah memuat naik satu posting dengan ucapan selamat ulang tahun buat perkahwinannya bersama isterinya.

July 19 2021. Untuk rekod Syamsul dan Puteri Sarah telah selamat mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014. Menerusi Instastory Puteri Sarah turut berkongsi paparan skrin kata-kata.

Terlalu susah untuk curang. Selebriti Dikemaskini 7 minit yang lalu Diterbitkan pada 14 Feb 2022 1138AM. Pengarah Syamsul Yusof 36 memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri Puteri Sarah dalam keadaan baik.

Kemelut rumah tangga pengarah dan pelakon filem Munafik Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana bukan lagi perkara baru. Sebelum ini desas desus mengenai keretakan rumah tangga Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana mula tersebar apabila mereka dipercayai hadir di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak baru-baru ini. Foto terakhir dimuat naik pasangan itu ialah pada Hari Raya Aidilfitri sekitar Mei lalu.

Curang ini perlu kerja keras kena padam semua mesej sentiasa lock phone kena fikir ayat untuk tipu. Video majlis akad nikah Syamsul Yusof bersama Puteri Sarah yang berlangsung sebentar tadi. Syamsul Yusof pula bersuara.

Pengarah Syamsul Yusof 36 memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri Puteri Sarah dalam keadaan baik. Sudah Tidak Tinggal Sebumbung Via Harian Metro. DG kena kecam Azza Elite backup.

Namun baru-baru ini Syamsul ada membuat satu kenyataan yang selama ini. Pasangan Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1. Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam.

Puteri Sarah dan Syamsul bersama dua anak-anak mereka. Jumpa Anda Di Mahkamah - Puteri Sarah Pelakon dan isteri kepada Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana memberi amaran kepada individu yang telah lama mahu diambil tindakan. Pengarah Syamsul Yusof 36 memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri Puteri Sarah dalam keadaan baik.

Kisah rumah tangga pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof dan isterinya pelakon Puteri Sarah Liyana antara yang mencuri tumpuan sekitar hujung tahun ini. Malah Puteri Sarah juga sebelum ini seakan memberi bayangan bahawa bahawa rumah tangganya kini bagai dilanda badai kerana beliau difahamkan tampil memuat naik kenyataan berkaitan curang di Insta Storynya baru baru ini. Puteri Sarah bersama suami Syamsul Yusof dan dua anak mereka.

Syamsul Yusof pula bersuara. Sejak semalam peminat hiburan seni tanahair dikejutkan dengan berita pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri. Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1.


Dua Bulan Tak Tinggal Sebumbung Puteri Sarah Akui Rindu Suami


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar