Social Items

Terangkan Mengenai Syamsul Yusof

Kes saman Skop Productions terhadap seorang individu yang menyebarkan filem Munafik 2 tanpa kebenaran di media sosial telah membuka mata banyak pihak mengenai pentingnya penjagaan hak cipta. Nama penuhnya Mohd Syamsul bin Mohd Yusof.


Filem Syamsul Yusof Je Macam Ni Menggelabah Pasal Hak Cipta

Inilah pengarah muda yang datang dari keluarga Skop Production milik Datuk Yusof Haslam mewarisi bakat seni bapanya dalam industri seni.

Terangkan mengenai syamsul yusof. Kelahiran Kuala Lumpur Malaysia pada 21 Mei 1984. Selain itu soal pakaian pun kena jaga dan ada pembantu yang teman saya di lokasi akuinya lagi. Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut.

Biodata Syamsul Yusof Haslam. Baru-baru ini kecoh di media sosial mengenai pengarah terkenal Syamsul Yusof yang memaklumkan kononya filemnya boleh dikr1tik tetapi biarlah berilmu. Sep 28 2020 at 1228pm PDT.

MeleTOP SatuKalimah Nabil AhmadMemangdakan banyak betul isu kebelakangan ini tentang Syamsul Yusuf dia datang untuk jelaskan apa yang tak berapa jelas j. Selepas berjaya mengarahkan filem bertaraf box office iaitu KL Gangter dan KL Gangter 2 Syamsul Yusof dilihat makin islamik kebelakangan ini. Advertisement Namun Syamsul ternyata kesal kerana.

Mungkinkah dia sudah berubah. Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam. Bekas penuntut bidang Penyiaran dan Kewartawanan di Akademi TV3 yang kini dikenali sebagai Institut Media Integratif Malaysia MIIM.

Selain itu soal pakaian pun kena jaga dan ada pembantu yang teman saya di lokasi akuinya lagi. Carian mengenai topik syamsul-yusof 100 Top Young CEO. Filem ini mengisahkan mengenai Adam Syamsul Yusof seorang pengamal perubatan Islam yang tidak dapat menerima kematian isterinya.

Begitulah Isu rumah tangga membabitkan Syamsul Yusof bersama isteri Puteri Sarah Liyana yang se. Hari ini menerusi Kosmo Syamsul mengakui yang pertemuan tersebut memang berlaku. Orang tengah ada masalah tapi kau fikir kau punya views.

Tak perlu aku hurai panjang mengenai perbedaan corak kerjaidealisme aku dan PapaYang pastinyaaku orang baru yang masih perlu banyak belajar dari orang lamaterutamanya dari Papa yang berjasa besar mendidikku dan membawaku sejauh initempat aku berdiri hari iniTerima kasih Papa. Ditanya mengenai dakwaan tersebut Puteri Sarah memilih untuk tidak mengulas lanjut. Sebelum bergelar pengarah filem Syamsul Yusof perlu melepasi beberapa tugasan dari ayahnya untuk mengarah drama tv bersiri yang popular Gerak Khas.

Pelakon drama Cinta Antara Kita ini berkahwin dengan Syamsul Yusof pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah setahun. AC Mizal Syamsul Yusof antara penerima anugerah Most Outstanding CEO Bagi dua penerima anugerah mereka berharap kejayaan ini menjadi sumber inspirasi kepada anak muda yang ingin berjinak-jinak dalam dunia perniagaan. Berpinar-pinarBerputar-putar dunia sebentarAku cuba bangun setelah jatuh dari percubaan demi percubaan berjalanPapa dan Mama berada dalam jarak 5 langkah di hadapan dengan senyuman berserta tangan yang didepakan seperti ingin menyambutku jika aku jatuh buat kali yang lebih dari ke-8Aku bangun.

Pada masa sama sya juga akan maklumkan mengenai tawaran terlebih dahulu kepadanya dan ada ketika Syamsul akan teliti skripnya juga. Sebelum ini spekulasi rumah tangga pelakon filem Munafik itu hangat diperkatakan selepas Puteri Sarah dilihat hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak ditemani seorang wanita dipercayai ibu mentuanya. Baru-baru ini Budiey ada terbaca tentang pelakon dan pengarah muda Syamsul Yusof ada berselisih faham dan bertegang urat dengan bapanya Datuk Yusof Haslam.

Tajuk Yang Mengelirukan via Instagram syamsulyusoffi. Mengulas mengenai adakah dia merasa tercabar untuk melawan angka tersebut menerusi filem terbaharunya Syamsul berkata Saya buat filem bukan untuk berlawan dengan. Pengarah filem seram dakwah Munafik 2 Syamsul Yusof menyatakan dia tidak berasa tertekan dengan kutipan tinggi yang diraih filem Hantu Kak Limah yang ditayangkan baru-baru ini.

Sekaligus setidaknya Syamsul bersuara dari isi hati. Malah saya akan terangkan sinopsis drama yang akan dilakonkan. Malah komennya mengenai hukum Hudud dalam Twitter miliknya agak sedikit pedas bagi segelintir pihak yang kurang.

SEMOGA kemelut rumah tangga Syamsul Yusof dan Puteri Sarah dapat diselesaikan dengan cara baik. Dikenali sebagai Syamsul Yusof. Munafik merupakan sebuah filem seram yang diarahkan oleh Syamsul Yusof dan menampilkan dirinya sendiri Nabila Huda Fizz Fairuz Sabrina Ali Pekin Ibrahim A Galak dan Datuk Rahim Razali.

Malah saya akan terangkan sinopsis drama yang akan dilakonkan. KUALA LUMPURPelakon dan pengarah filem Syamsul Yusof nekad memfailkan saman ke atas pemilik sebuah saluran Youtube yang didakwa menggunakan tajuk sensasi mengenai kisah rumah tangganya. Syamsul juga terkilan apabila soal perasaannya dan keluarga seolah-olah diperlekehkan.

You guys berani tulis tajuk macam ni. KOMEN MENARIK SYAMSUL YUSOF TENTANG HUDUD. Yusof ketika dihubungi mStar memberitahu dia tidak berhak memberi sebarang komen.

Puteri Sarah dikatakan hadir ke pejabat berkenaan ditemani seorang wanita dipercayai ibu mertuanya iaitu Datin Fatimah Ismail. Ibarat sudah jatuh ditimpa lagi dengan masalah rumahtangga. Sekitar tahun 2007 Diana pernah menjalin hubungan dengan pelakon dan pengarah Syamsul Yusof ketika sama-sama membintangi filem Evolusi KL Drift namun berpisah pada 2009 akibat ketetapan perundangan dan kontroversi yang menyelubungi mereka.

Namun begitu sehingga ke hari ini Syamsul tidak pernah membuat pengakuan mengenai perkara tersebut. Majlis untuk wanita sahaja - Puteri Sarah jawab pertanyaan tidak nampak Syamsul pada majlis akikah anak keduanya Bagaimanapun tidak dapat dipastikan tujuan sebenar Puteri Sarah mengunjungi pejabat. Atas kejadian itu dia tampil untuk memberikan penjelasan kepada umum mengenai isu tersebut.

Syamsul 36 menyuarakan rasa tidak puas hati menerusi sebuah video yang dimuat naik di Instagram miliknya. Pada masa sama sya juga akan maklumkan mengenai tawaran terlebih dahulu kepadanya dan ada ketika Syamsul akan teliti skripnya juga. Sebagai rakan artis yang baik dengan pelakon dan pengarah Syamsul Yusof Mawi mengakui dia terkejut mendengar perkhabaran terbaharu mengenai rumah Read More.

Kau Tak fikir orang lain punya perasaan. Deklarasi pada spekulasiMaafkan aku. Namun sehingga kini Syamsul dan Puteri Sarah.

Mawi Doakan Yang Terbaik Untuk Rumah Tangga Syamsul Yusof Puteri Sarah. SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri urusan peribadi mereka. A post shared by Syamsul Yusof syamsulyusoffilm on.

Bulan lalu pertemuan Syamsul Yusof dan Ammar Alfian telah pun didedahkan menerusi sebuah suratkhabar terkemuka. Pengarah Urusan Skop Productions Sdn Bhd Datuk Yusof Haslam menjelaskan tindakan saman itu bukan untuk menganiaya mana-mana.


Filem Syamsul Yusof Je Macam Ni Menggelabah Pasal Hak Cipta


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar