Social Items

Ezza Yusof Dan Remy Ishak

Remy Ishak nikah Sabtu ini Ezza Yusof pilihan hati - Baik dan buruk dia saya tahu Remy Ishak berkahwin pada Sabtu ini. Meskipun pernah putus tunang namun hubungan mereka bertaut kembali dan bakal berkahwin dalam masa terdekat.


Remy Ishak Sahkan Sudah Bertunang Dengan Ezza Yusof Alhamdulillah Terima Kasih Ya Saya Sudah Bertunang Semuanya Ok Doakan Yang B Tunangan Selebriti Wanita

Menerusi perkongsian di Instagram miliknya pemilik jenama kasut 2morrow turut berazam untuk berhenti dari bercerita kisah lama dan membina semula hidupnya.

Ezza yusof dan remy ishak. Biodata Ezza Yusof Gadis Cantik Milik Remy Ishak Tanggal 1 Mei 2017 mencipta kenangan terindah buat Ezza Yusof apabila mengikat tali pertunangan dengan kekasih hati pelakon kacak terkenal Remy Ishak. Tunang kepada pelakon Remy Ishak iaitu Ezza Yusof menjelaskan dia belum pernah berkahwin dan tidak mempunyai anak seperti yang tersebar di internet. Walaupun selepas kami putus tunang kami terus berhubung dan dia selalu ada.

Tahniah diucapkan kepada pelakon Remy Ishak yang selamat diijabkabulkan dengan pasangan pilihan hati Ezza Yusof. Pelakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini. Pelakon kesayangan ramai Remy Ishak 40 selamat diijab kabulkan dengan pasangan pilihan Ezza Yusof sebentar tadi.

Perkembangan itu dikongsikan individu rapat kepada Ezza. Sat Aug 21 2021. Tahniah diucapkan kepada pelakon Remy Ishak yang selamat diijabkabulkan dengan pasangan pilihan hati Ezza Yusof.

Remy Ishak boleh dikatakan antara pelakon lelaki yang menjadi kegilaan wanita-wanita di Malaysia ni kerana karakternya yang bersahaja dan kelakar. Remy Ishak Ezza Yusof selamat diijabkabul. Sumber kepada HarianMetro berkata sebelum itu Remy dan Ezza akan bersiap di sebuah hotel terkemuka di sini sebelum dibawa di.

Selepas dua tahun pelakon Remy Ishak memutuskan pertunangan dengan Ezza Yusuf akhirnya mereka disatukan semula. Ezza sentiasa ada bersama pada saat jatuh bangun saya. Kenali siapa Ezza gadis cantik suri hati Remy Ishak Sebelum ini ramai yang terkjut dengan berita pertunangan hero Malaya Remy Ishak dengan gadis pilihannya Ezza Yusof.

PeIakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini. Shes the one kata pelakon Remy Ishak mengenai bakal isterinya Roszaliza Yusof 38 atau Ezza Yusof. Siapakah Ezza Yusof Gadis Yang Berjaya Memenangi Hati Remy Ishak 20082021 by Penulis Tamu KALAU dah jodoh tak ke mana.

Majlis pertunangan berkenaan diadakan di kediaman Ezza Yusof di Pahang. Bukan itu sahaja malah mempunyai rupa Melayu tulen dan bentuk badan yang fit. Pelakon Remy Ishak akhirnya mengumumkan bakal menamatkan zaman bujangnya pada Sabtu ini difahamkan dengan gadis pilihan hati yang juga bekas tunangnya iaitu Ezza Yusof.

Pemilik nama sebenar Roszaliza Yusof ini merupakan bekas tunang kepada pelakon Remy Ishak. Mengikut Prosedur Operasi Standart SOP. Biodata Ezza Yusof Isteri Pelakon Remy Ishak.

KUALA LUMPUR. Perkembangan itu dikongsikan individu rapat kepada Ezza Julieanaanna menerusi Instastorynya sebentar tadi. Remy Ishak Ezza Yusof nik4h esok.

Ramai yang terkejut dengan berita pertunangan hero Malaya Remy Ishak dengan gadis pilihannya Ezza Yusof. Pernah dikatakan menjalinkan hubungan cinta dengan aktres Ummi Nazeera dan Tiz Zaqyah sebelum akhirnya mengikat tali pertunangan dengan Ezza Yusof yang merupakan seorang usahawan pada Mei 2017. Remy Dan Ezza Selamat Diijab Kabul Kenali Siapa Ezza Yusof.

Mereka yang kini berhubung kembali bakal disatukan sebagai pasangan suami isteri dalam sebuah majlis akad nikah yang dijadualkan berlangsung pada Sabtu ini. Bagaimanapun ikatan kasih mereka dikatakan bercantum semula tahun ini. Biodata Ezza Yusof Isteri Pelakon Remy Ishak.

Sekadar info Ezza Yusof dilahirkan pada 24 Mac 1983 memasuki usia 38 tahun pada tahun ini. REMY dan Ezza Yusof. Kalau dah jodoh tidak ke mana.

Pelakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini. KALAU sudah jodoh takkan ke mana. Pasangan ini diijabkabulkan oleh abang pengantin perempuan sendiri iaitu Rozman Yusof manakala Ezza atau nama sebenar Roszaliza Yusof menerima sebentuk cincin sebagai mas kahwin.

Rezeki melimpah selepas berkahwin pelakon Remy Ishak 40 dan isterinya Ezza Yusof hari ini terharu menerima hadiah istimewa daripada Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Riayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah. Dengan hanya sekali lafaz Remy Ishak kini bergelar suami kepada Roszaliza Yusof selepas disatukan dalam majlis ringkas di Masjid Negara Kuala Lumpur pada Sabtu. Selamat pengantin baru buat Remy Ishak dan Ezza Yusof dan selamat.

Ezza dan Remy pernah mengikat tali pertunangan pada 2017 namun putus dua tahun kemudian. Meskipun pernah putus tunang namun hubungan mereka bertaut kembali dan bakal berkahwin dalam masa terdekat. Remy Ishak dan Ezza Yusof diakad nikah di Masjid Negara Kuala Lumpur pada 21 Ogos 2021.

REMY Ishak dan Ezza. Remy Ishak Rai Hari Jadi Bekas Tunang Netizen Menangis Doa Kembali Berjodohan Pelakon popular dan kacak Remy Ishak baru-baru ini dilihat telah meraikan sambutan hari jadi bekas tunangnya iaitu Ezza Yusof. Sebelum ini pelakon kacak Remy Ishak membuat kejutan hari lahir untuk bekas tunangnya Ezza Yusof kali ini giliran wanita tersebut pula yang melakukan surpr.

BEKAS tunang kepada aktor Remy Ishak Ezza Yusof memilih untuk membuka lembaran baharu dalam hidup sempena hari jadinya yang ke-36 hari ini. Kenali siapa Ezza gadis cantik suri hati Remy Ishak Sebelum ini ramai yang terkjut dengan berita pertunangan hero Malaya Remy Ishak dengan gadis pilihannya Ezza Yusof. Pelakon Remy Ishak 39 selamat bernikah dengan pasangannya Roszaliza Yusof 38 di Masjid Negara di sini pada jam 1 petang hari ini.

Ramai netizen yang beranggapan bahawa Remy dan Ezza telah kembali bersama. Lapan tahun perjalanan hidup mereka dan hari ini akhirnya Remy Ishak sah menjadi suami kepada Ezza Yusof. Pelakon popular Remy Ishak 39 dan usahawan Ezza Yusof 38 rasmi menjadi suami isteri pada kira-kira jam 1 tengah pada Sabtu 21 Ogos 2020.

Remy Ishak pula dilahirkan pada 11 April 1982 memasuki usia 39 tahun pada tahun ini. Ezza atau nama sebenarnya Roszaliza Yusof berkata kanak-kanak lelaki dalam foto yang tersebar di sebuah blog hiburan adalah anak saudaranya. Dengan hanya sekali lafaz aktor ternama tanah air Remy Ishak 39 kini bergelar suami kepada.

Ezza Yusof sebentar tadi dalam satu acara ringkas di Masjid Negara Kuala Lumpur. Sumber kepada Harian Metro berkata sebelum itu Remy dan Ezza akan bersiap di sebuah hotel terkemuka di sini sebelum dibawa di. Remy Ishak kini sah suami Ezza Yusof.

Pelakon kesayangan ramai Remy Ishak 40 selamat diijab kabulkan dengan pasangan pilihan Ezza Yusof sebentar tadi.


20 Gambar Suasana Majlis Baby Shower Lufya Omar Bakal Menimang Cahaya Mata Perempuan Pada Awal November Depan Penyanyi Lufya Baby Shower Artis Perempuan


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar