Social Items

Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Instagram

Dilihat Ke Pejabat Agama Puteri Sarah Unfollow Syamsul Yusof Di InstagramPlease Subscribe. Apapun semalam Harian Metro melaporkan kelibat Puteri Sarah yang berjubah dan bertudung hitam menarik perhatian orang ramai yang kebetulan berada di kawasan pejabat agama itu.


Rm0 Dengan You Lama Lama Pun Takpe I Suka Puteri Sarah Liyana Media Video Viral

Syamsul Yusof Buka Instagram Anak Tinjauan kami mendapati selepas empat hari dibuka sebanyak 17.

Syamsul yusof dan puteri sarah instagram. You guys berani tulis tajuk macam ni. You have just read the article entitled Instagram Syamsul Yusof. Ini kerana Youtuber tersebut telah menjadikan kisah rumah tangga pengarah dan pelakon itu sebagai modal sensasi berbaur fitnah.

Alhamdulillah syukur dah sihat kata Syamsul menurut laporan portal Mstar Online. Showbiz No More Mr Nice Guy Syamsul Yusof On Getting Threats Aimed At Family. Ikuti Facebook Twitter Instagram Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Baru-baru ini isteri kepada pelakon dan pengarah terkenal Syamsul iaitu Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin33 ada memuat naik video pendek di Instastory melalui Instagram miliknya. Menjawab pertanyaan pengikut itu Puteri Sarah memberitahu majlis tersebut hanya dihadiri oleh wanita sahaja. Ditanya juga mengenai tindakan isterinya yang sudah tidak mengikuti Syamsul di Instagram dia tegas enggan memberi komen.

KUALA LUMPURPelakon dan pengarah filem Syamsul Yusof nekad memfailkan saman ke atas pemilik sebuah saluran Youtube yang didakwa menggunakan tajuk sensasi mengenai kisah rumah tangganya. Walaupun tiada sebarang pengesahan namun pengkongsian kata-kata hikmah di Instagram memberi bayangan hubungan mereka seolah-olah berdepan masalah. Mengakui bahtera perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu berdepan masalah Syamsul 36 akhirnya mengaku sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya.

Sehubungan itu Syamsul 36 berkata dirinya. Sebagai rakan artis yang baik dengan pelakon dan pengarah Syamsul Yusof Mawi mengakui dia terkejut mendengar perkhabaran terbaharu mengenai rumah Read More. KISAH rumah tangga pasangan selebriti terkenal Syamsul Yusof dan Puteri Sarah kembali menjadi perhatian selepas pengarah filem Munafik itu mendedahkan mereka tidak tinggal sebumbung sejak dua bulan lalu.

Untuk makluman Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1. Sebelum ini desas desus mengenai keretakan rumah tangga Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana mula tersebar apabila mereka dipercayai hadir di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak baru-baru ini. Dua hari lalu telah berlangsungnya Majlis Aqiqah anak kepada pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana iaitu Syaikhul Islam.

17m Followers 833 Following 2047 Posts - See Instagram photos and videos from Syamsul Yusof syamsulyusoffilm. SEHINGGA kini pelakon Puteri Sarah terus bermain teka-teki mengenai perihal rumah tangganya bersama pengarah filem Syamsul Yusof yang kononnya dilanda badai. KUALA LUMPUR 30 Sept Pengarah pelakon dan penyanyi Syamsul Yusof berang dengan dakwaan mengatakan dirinya curang dengan isteri Puteri Sarah Liyana.

Dia berkongsikan detik dia keluar berjalan-jalan bersama rakan pelakon Sabrina Ali ke salah sebuah pusat membeli belah di The Curve Damansara. Kisah rumah tangga pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof dan isterinya pelakon Puteri Sarah Liyana antara yang mencuri tumpuan sekitar hujung tahun ini. Instagram Syamsuk Yusof Instagram Puteri Sarah Liyana.

Tinjauan mendapati Puteri Sarah juga sudah berhenti mengikuti atau unfollow akaun Instagram suaminya bagaimanapun Syamsul masih lagi mengikuti akaun wanita itu. 13m Followers 679 Following 3146 Posts - See Instagram photos and videos from Puteri Sarah Liyana Megat puterisarahliyana. You can also bookmark this page with the URL.

Untuk rekod Syamsul dan Puteri Sarah telah selamat mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014. Menerusi Instagram Puteri Sarah berkongsi mesej peribadi daripada seorang peminat yang berharap pasangan selebriti itu mempertahankan perkahwinan yang dibina demi anak-anak mereka. Menerusi Instagram Puteri Sarah berkongsi mesej peribadi daripada seorang peminat yang berharap pasangan selebriti itu mempertahankan perkahwinan yang dibina demi anak-anak mereka.

Rupanya Syamsul Yusof Curang dengan Puteri Sarah Syamsul meluahkan rasa berang dalan satu rakaman video menerusi laman Instagram miliknya terhadap pemilik akaun yang menggunakan nama Cabik Geronong. Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1. Bang Syamsul tidak kelihatan sis komen seorang pengikut di foto yang di muat naik di Instagram.

Foto terakhir dimuat naik pasangan itu ialah pada Hari Raya Aidilfitri sekitar Mei lalu. KISAH rumah tangga pasangan pelakon Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didkwa sedang bergolak terus mendapat perhatian netizen. Pasangan Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam dan Sumayyah. Terdahulu KISAH rumah tangga pasangan pelakon Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa sedang bergolak terus mendapat perhatian netizen. Mawi Doakan Yang Terbaik Untuk Rumah Tangga Syamsul Yusof Puteri Sarah.

Menurut Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 dia mengharapkan orang luar mendoakan. Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut. Dan diuruskan oleh ibu serta bapa mertuanya iaitu Datuk Yusof Haslam dan Datin Fatimah Ismail.

Puteri Sarah bersama suami Syamsul Yusof dan dua anak mereka. Selain itu di Instagram Syamsul juga kali terakhir dia memuat naik foto bersama isteri dan anak-anak pada Mei lalu manakala foto bersama Puteri Sarah pula kali terakhir pada November tahun lalu. Menjawab spekulasi yang melanda rumah tangganya pengarah dan pelakon Syamsul Yusof berkata dia dan isteri Puteri Sarah Liyana kini dalam proses memperbaiki hubungan dengan meminta nasihat daripada individu yang lebih pakar.

Syamsul Yusof. Syamsul 36 menyuarakan rasa tidak puas hati menerusi sebuah video yang dimuat naik di Instagram miliknya. Syamsul Yusof On Twitter So Incredibly Thankful Https T Co Wmashexsol.

Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam. Dilihat Ke Pejabat Agama Puteri Sarah Unfollow Syamsul Yusof Di Instagram. Anak sulung sutradara Syamsul Yusof Syaikhul Islam sudah kembali sihat selepas ditempatkan di hospital sejak beberapa hari lepas.

Selain itu di Instagram Syamsul juga kali terakhir dia memuat naik foto bersama isteri dan anak-anak pada Mei lalu manakala foto bersama Puteri Sarah pula kali terakhir pada November tahun lalu.


Showbiz Stay Strong Okay Fan Encourages Puteri Sarah To Hold On To Her Marriage


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar