Social Items

Syamsul Yusof Nabila Huda Berita Harian

Syamsul Yusof Nabila Huda Munafik Zahiril Adzim Shera Aiyob Juvana 3 Personaliti Media Sosial. NABILA Huda menjayakan watak Maria dalam filem Munafik.


Munafik Filem Dakwah Syamsul Yusof

Pelakon Filem Lelaki Popular Syamsul Yusof Tercalon Anugerah Skrin 2011 Filem Terbaik.

Syamsul yusof nabila huda berita harian. Syamsul sekian lama mengulit cinta bersama. Advertisement Ketika pengarah Syamsul Yusof memberitahu beliau bakal menerbitkan filem Munafik 2 ramai yang mengharapkan agar Abil. Kacak bergaya dan disegani ramai.

2016 dan anugerah Gandingan Serasi Filem bersama Syamsul Yusof pada Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-30. Filem Ke 9 arahan Syamsul Yusof. Skrip karya Syamsul Yusof Pengarah Lakun Layar Syamsul Yusof.

Zahiril Adzim Shera Aiyob Juvana 3 Personaliti Media Sosial. Adira Elly Mazlein Fattah Amin Neelofa. Mula Penggambaran 12 March 2015.

Senarai Top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian 30 0 comments. Senarai Pemenang ABPBH 30. Biodata Nabila Huda ini bertujuan untuk anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Pelakon Wanita asal Malaysia ini.

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011. Luqmanpodolski Makhlokmacho Mat Luthfi Nizam Rahman Vivy Yusof. Sudah Tidak Tinggal Sebumbung Via Harian Metro.

Tags Nabila Huda Syamsul Yusof. FATTAH AMIN 2 PENYANYI LELAKI POPULAR. Ramai peminat seakan bersorak tatkala pengarah Syamsul Yusof mengumumkan filem seram yang mencatatkan kutipan tertinggi dalam sejarah perfileman Malaysia ini bakal menemui penonton semula dalam versi sekuel.

Pelakon popular Nabila Huda mengesahkan tidak berlakon dalam filem Munafik 2 yang diarahkan Syamsul Yusof. - Foto Saifullizan Tamadi. Watak Maria yang dilakonkan oleh Nabila Huda di dalam filem Munafik mendapat pujian yang baik daripada penonton ia sekaligus mengangkat lagi nama Nabila ataupun mesra dengan panggilan Abil di dalam industri hiburan tanah air.

Munafik adalah film hantu supranatural Malaysia tahun 2016 yang disutradarai oleh Syamsul YusofIni adalah film kesembilannya sekaligus film horor keduanya setelah Khurafat dan diperankan Syamsul sendiri Fizz Fairuz Pekin Ibrahim dan Nabila Huda. Nabila huda syamsul yusof munafik 2 maya karin nabila huda tolak tawaran munafik 2 selebriti. Ini kerana kata Nabila atau lebih mesra disapa Abil dia terikat dengan komitmen lain iaitu sibuk menjalani penggambaran untuk drama bersiri 100 episod.

Jangan Pilih Jalan Hitam arahan Syamsul Yusof yang menjadi blokbuster terbesar dalam pecah panggung. Senarai Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 30 ABPBH 30. Biarpun gosip percintaan Nabila dan Artis Baru Lelaki Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 Johan Asari atau Botak menjadi bualan hangat apatah lagi mereka dilihat bercuti bersama keluarga ke Jepun tidak lama dulu tapi mereka lebih selesa.

Berikut adalah 10 filem seram popular dari serata dunia yang menjadi fenomena dan tular sehingga hari ini. Sebuah filem aksi Syamsul Yusof terbitan Skop Productions yang bakal ditayangkan pada 7 JUN 2012. USIA sudah menginjak 28 tahun tetapi dua pelakon utama filem Jalan Kembali Bohsia 2 Syamsul Yusof dan Nabila Huda Shuhaimi masih mengunci rapat mulut berkongsi soal hati dan perasaan.

Gambar Nabila Huda bertuala untuk filem terbaru lakonannya bersama Syamsul Yusof Bohsia. Blog mengenai kehidupan harian hiburan panduan berguna travel review dan tips yang menarik Thursday May 04 2017 Senarai Penuh Top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2017 ABPBH 30. Artis Berpengaruh Di Laman Sosial.

Nur Nabila Huda Suhaimi lahir 2 Disember 1984 ialah seorang pelakon wanita MalaysiaBeliau yang mula menempa nama menerusi watak-watak antagonis merupakan anak sulung kepada legenda rock terkenal Amy vokalis kumpulan SearchNabila memulakan kerjaya lakonan pada 2001 menerusi peranan kecil dalam Lagi-Lagi Senario 2001 arahan Aziz M. Hypocrite is a 2016 Malaysian supernatural horror film directed by Syamsul Yusof. Pelakon popular Nabila Huda 33 sebelum ini memberitahu bahawa dia terpaksa menolak dengan cara baik tawaran Syamsul Yusof untuk berlakon dalam filem Munafik 2 arahannya.

Pada mulanya dia berhasrat menghasilkan filem Tailong namun dengan kejayaan Munafik Syamsul mahu menerbitkan susulan filem berkenaan terlebih dulu. Syamsul Nabila kunci soal hati. Lakonan mantap dari Syamsul Yusof Salina Saibi Sofi Jikan Nabila Huda Zizan Raja Lawak Harun Salim Bachik Azad Jazmin Hetty Serlene dan ramai lagi.

Terbaru menerusi laporan Berita Harian Syamsul. Film tersebut bercerita tentang Adam seorang praktisi medis Muslim yang tidak dapat menjalankan pekerjaannya dan. Syamsul Yusof Nabila Huda Munafik 5.

It stars Syamsul himself Fizz Fairuz Pekin Ibrahim and Nabila Huda. - Syamsul Yusof Begitu juga anak kesayangan otai rock terkenal Amy Search ini. Nabila 33 ketika dihubungi berkata dia terpaksa menolak dengan cara baik tawaran Syamsul itu berikutan.

KUALA LUMPUR 13 Mac Pengarah Syamsul Yusof mengharapkan Nabila Huda melakonkan watak Maria dalam babak imbasan yang hanya mengambil satu hari untuk filem sekuel Munafik. Foto oleh Choo Choy May. Keputusan menggantikan Nabila Huda dengan Maya Karin dibuat bagi memenuhi tuntutan skrip Munafik 2 kata pengarah Syamsul Yusof.

Pelakon Utama Syamsul Yusof Nabila Huda Sabrina Ali Fizz Fairuz Pekin Ibrahim Datuk Rahim Razali A. 1 BINTANG PALING POPULAR. Gambar Menarik Nabila Huda.

SYAMSUL YUSOF NABILA HUDA MUNAFIK PERSONALITI MEDIA SOSIAL. Nabila Huda Tasya dan Salina Saibi Amy. Tersenarai dalam kategori Pelakon Wanita Terbaik Festival Filem Asia Pasifik ke-57 FFAP57 yang berlangsung di Phnom Penh Kemboja Ahad lalu menjadi lakaran terindah dalam portfolio aktres Nabila Huda.

Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis. Sebelum ini kisah dan spekulasi mengenai rumah tangga pelakon dan pengarah Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah Liyana hangat diperkatakan oleh peminat apabila terdapat dakwaan yang mengatakan mahligai yang dibina itu kini sedang berantakan. Anugerah Bintang Popular Berita Harian ABPBH 30 bakal kembali lagi pada 14 Mei ini.

Siapa sangka kegagalan filem saya KL Gangster 2 akibat filem terbabit bocor di internet sebelum tayangan pada tahun 2013 ada hikmah di sebaliknya. It was his ninth film as well as his second horror film after Khurafat 2011 and also the first film in a planned Munafik trilogy. Mohd Syamsul Mohd Yusof lahir 21 Mei 1984 ialah seorang pelakon pengarah.

Pernah memenangi anugerah Pelakon Wanita Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke-28 2016 dan anugerah Gandingan Serasi Filem bersama Syamsul Yusof pada Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-30 2017 menerusi filem Munafik. Filem lakonan dan arahan Syamsul Yusof berganding dengan pelakon hebat antaranya Nabila Huda dan Sabrina Ali punya impak tersendiri. Pelakon Nabila Huda 31 menyifatkan watak Maria yang dijayakannya dalam filem Munafik karya terbaharu Syamsul Yusof sebagai naskhah terberat sepanjang pembabitannya di layar perak.

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Syamsul akui berdoa depan kaabah supaya segera dapat berumah tangga. Lokasi Penggambaran Sekitar Kuala Lumpur Janda Baik.


Syamsul Yusof Bersedia Dengan Khurafat Hiburan Mstar


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar